Harry's Horse Highliner deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saoirse

Harry's Horse Highliner deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 18:36

Ik ben benieuwd of jullie het volgende probleem kennen: Omdat ik al 3 highliners voor mijn paard heb en er heel erg tevreden over ben, kocht ik vorige week mijn 4e: Een 300 grams staldeken, Choclat/light brown, maat 195. Ik blij met mijn nieuwe deken, maar die blijdschap was maar van korte duur: De deken kraakt als een zak chips, staat af van haar achterhand i.p.v. mooi naar beneden te vallen, de bil-elastieken kan ik niet kruislings doen want dat past voor geen meter (ik heb ze nu om het achterbeen zitten, maar ook dan zitten ze te strak), de sluiting bij de borst is ook veel te strak. En dit alles terwijl de andere highliners een perfecte pasvorm hebben en de sluitingen heel erg ruim zijn. (Altijd maat 195). Ik heb de deken bij Agradi gekocht en ze meteen van mijn probleem op de hoogte gesteld. Heb toen eerlijk verteld dat ik de deken 2 nachten heb opgehouden i.v.m. de kou. (Nu heeft mijn paard een 550 Highliner op). Ik mocht 'm gewoon gebruiken. Nu komt 't: Omdat ik 'm gebruikt heb, mag ik 'm niet terugsturen van de leverancier zegt Agradi (na 3x bellen van mijn kant) en het kraken zou normaal zijn!!!! Echt nog nooit eerder meegemaakt en iedereen op stal vindt het ook vreemd. Iemand anders zulke ervaringen???? Ik baal als een stekker. Zit je daar met een spiksplinter nieuwe deken waar van alles mis mee is en die voor geen meter past, en wordt je zo afgescheept |o .

MarimaCarona

Re: Harry's Horse Highliner deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:46

mischien eens met harry's horse zelf contact opnemen

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:55

Er is inderdaad een highliner van HH die kraakt en dat is ook precies de deken die (zeer) klein uitvalt!

Saoirse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 21:55

MarimaCarona: Heb al een keer gebeld met Harry's, maar zij vinden dat ik het met Agradi moet "uitvechten".
Heb vandaag nog een mail gestuurd naar Harry's. Ben benieuwd wat en of ik antwoord krijg.........

Quir: Nou, dan ben ik daar dus mooi klaar mee. Balen ! Zit je met een spiksplinternieuwe deken die te klein is voor je paard en omdat ze het eerst goed vonden bij Agradi dat ik 'm op deed, mag ik 'm nu niet meer terugsturen. Ik had dus gewoon niet eerlijk moeten zijn en niet moeten zeggen dat ik 'm op 2 nachten op m'n paard heb gehad........................ Daaaaag € 80,--

Iemand nog opties ???? Zoekt iemand nog een deken maat 195 voor een veel kleiner paard !!!!

marsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:56

Ik heb ook dezelfde deken, het kraken is nu na een maandje wat minder. De pasvorm is bij die van mij wel goed. Heb idd ook een 185 van deze in plaats van 175 wat ie normaal heeft..

Coco85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:33

Ik heb op equitest.nl al verschillende gebruikservaringen gelezen van dekens. Misschien staat deze HH er ook wel tussen.

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:44

ik heb een poosje geleden ook een nieuwe highliner gekocht.
extra een maatje groter.
de deken kraakte ook, nu na een poos kraakt die niet meer..

Saoirse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 16:57

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Na wat heen en weer bellen mag ik toch de deken terug sturen naar Agradi en wordt het geld terug gestort !! Heb de deken nu mt, 205 gekocht (bij een winkel bij ons in de buurt). Die kraakt ook, maar dat zou dus minder moeten worden. Toch blijft het vreemd, dat gekraak. Echt nooit gehad met een highliner en ook niet dat de maat klein valt. Maar, eind goed al goed !! Nogmaals bedankt !!

kim_rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:20

Mijn nieuwe deken deed het ook, maar de samenstelling blijkt anders dan van mijn vorige.

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:32

ik heb al een aantal jaar de highliners als onderdekens, een aantal jaar geleden vielen ze nog groot uit.
toen had ik een paard die normaal 195 had en met de highliner 185.
nu vallen ze klein uit..