Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik zal het posten.
)
De BOT bleef goed op zijn plaats, maar de longeersingel heeft irritatieplekken bij mijn paard veroorzaakt
. Voorlopig zal hij dus zonder BOT moeten staan tot de irritaties goed genezen zijn. Ondertussen blijf ik op zoek naar een goede oplossing om de BOT op zijn plaats te houden.TICKELS schreef:Persoonlijk denk ik dat als je paard last van zijn rug heeft je het niet bij een BOT deken moet zoeken maar eerder naar een osteopaat en/of fysiotherapeut.
(zie qoute) maar zo'n deken is ook denk ik bedoelt als ondersteuning van,en niet als oplossing voor...!

funnyhorses schreef:TICKELS schreef:Persoonlijk denk ik dat als je paard last van zijn rug heeft je het niet bij een BOT deken moet zoeken maar eerder naar een osteopaat en/of fysiotherapeut.
Wat jammer dat de tests zo negatief uitvielen.
Wat je zegt klopt ook helemaal(zie qoute) maar zo'n deken is ook denk ik bedoelt als ondersteuning van,en niet als oplossing voor...!
Wat ik mij afvraag is of het wel verstandig is om zo'n deken onder een staldeken te doen?Dat word toch veelste warm dan?