Ik heb mijn hele erg oude zadel te koop, niet meer te gebruiken en meer als decoratie en of voor de verzameling. Het zadel was van een oude man die er al 20 jaar niet meer is en het zadel is wrsch al 35/40 jaar oud. Ik heb hem ook op mp te staan en nu had ik een reactie van iemand wat mijn uiterste prijs is. Wat vinden jullie wat zo'n oud zadel waard is? Want ik zou het echt niet weten namelijk.
Tientje's werk denk ik zo..... Of er moeten gouden randje's aan zitten
Een 40jaar oud zadel (merkloos??) wat zoiezo al niet meer te gebruiken is...zou blij zijn met iedere euro die ik ervoor krijg. Heb zelf een zadel te koop wat nog wel te gebruiken is,maar voor 50,- krijg ik die nog niet eens verkocht
mirgino
Geplaatst: 27-01-12 08:24
ligt eraan watvoor zadel het is er zijn verzamelaars voor oude zadels
Ik zou het gewoon gratis weg geven of voor een tientje ofzo, meer niet.
Angela
Geplaatst: 27-01-12 09:45
Een oud zadel (of het moet meer als 100 jaar oud zijn) voor de show is echt niets waard. Wees blij dat je niet bij de stort moet betalen om er vanaf te komen.
Vragen aan degene die interesse heeft ervoor zou willen geven, gewoon de vraag omkeren En anders idd tegen iets anders ruilen of weggegeven, ruimt toch altijd lekker op.
tip: op marktplaats zetten met bieden erbij...... (zo heb ik spullen wel eens duurder verkocht dan dat ik er eigenlijk maar voor hoefde te hebben). en dan gewoon blij zijn met elk bod wat je krijgt.....vaak bieden er een paar mensen en verkoop je het toch nog voor een redelijke prijs.