Ervaringen met Amigo Hero Medium winterdeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne

Ervaringen met Amigo Hero Medium winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 00:03

Ik wil deze deken graag kopen voor mijn haflinger en dus wilde ik graag weten of er mensen zijn die deze deken gebruiken voor hun hafje?! :)
Het gaat me voornamelijk om de pasvorm.
Er ligt nu een harry's horse deken op en die schuift heel erg naar achteren,nu is dat niet gek want hij is een beetje groot,en ik vind de hals gewoon te wijd.
Mijn hafje is nog jong en speelt dus heel erg veel met zijn maatjes,de deken moet dus ook wel sterk zijn en hij moet genoeg bewegingsvrijheid hebben :)
Graag hoor ik jullie ervaringen met de Amigo Hero Medium winterdeken :)

Alvast bedankt!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:40

Ik heb hem niet op een Haf, maar voor mijn KWPN'er waar hij super op ligt. Ik hoorde wel van Haflinger-eigenaren dat deze dekens bij hun pony's niet passen, de borstopening is veel te krap (en niet verstelbaar). Moet zeggen dat die in verhouding ook erg klein is, bij mijn paard gaat het net aan terwijl die echt geen overdreven borstpartij heeft.

Qua sterkte is hij prima, mijn paard staat ook in een groep en er wordt veel gespeeld en aan elkaar gesleurd. Op 2 maanden tijd nu 2 kleine winkelhaakjes, gemakkelijk te repareren met tentzeilreparatiespul en nog steeds 100% waterdicht. Ik denk dat je wat dat betreft wel nog safer zit met de Bravo, die is in verhouding niet zo veel duurder maar wel 1200D ipv 600.

Evelyne

Re: Ervaringen met Amigo Hero Medium winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 15:19

Dankjewel voor je reactie :)
Ondertussen heb ik de deken al besteld,het was een aanbieding die nog maar een paar dagen liep.
Het is sowieso moeilijk om voor haflingers een goed passende deken te vinden..
Maar weet je toevallig hoe die hafjes gebouwd waren die die deken hadden?
Mijn haf heeft niet echt een hele stevige hals ofzo en zijn boeg is ook niet echt breed.
Ik ben benieuwd of hij gaat passen! :)

bailey94

Re: Ervaringen met Amigo Hero Medium winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:36

Bij mn tinker liggen ze perfect