ervaringen gezocht Ghost Phantom

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xTesske

ervaringen gezocht Ghost Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:10

Zoals de titel al vermeld ik zoek mensen die ervaring hebben met dit zadel en wat
jullie er van vonden.

Afbeelding

xTesske

Re: ervaringen gezocht Ghost Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 23:18

niemand?

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 08:40

Wij hebben dit zadel een tijdje gebruikt voor paarden die voor het eerst onder het zadel gingen. Maar we gebruikten het altijd alleen maar de eerste paar keer, daarna ging er een gewoon zadel op. We hebben nog nooit meegemaakt dat een paard hier slecht op reageerde en ook geen drukplekken gezien van de stijgbeugelophanging, maar we reden dan natuurlijk maar heel kort en niet intensief. Ik zou me met langere afstanden wel zorgen maken over de drukverdeling en persoonlijk zou ik dit zadel niet durven gebruiken om echt dagelijks mee te rijden, omdat ik bang zou zijn voor drukplekken. Maar wel heel fijn omdat er niks in de weg zit, het is eigenlijk een verdedelde barebackpad.

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:07

Wat een apart zadel zeg, het ziet er zo klein uit, ik ben benieuwd naar de ervaringen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:51

Misschien kun je het beste even mailen naar Buitenzinnig.nl ?

Zij waren immers de importeur van de Phantom :)

Morrie hier op Bokt heeft er ook 1 (gehad?) voor haar pony volgens mij.

Ik meen me te herinneren dat hij ook meer als BBP dan als zadel aangeprezen werd...? :)