beenbeschermers die het been koel houden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

beenbeschermers die het been koel houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 20:18

hallo, ik ben opzoek naar been beschermers de benen van mij paard koel houden. zelf dacht ik aan dalmar of premiere equine. heeft iemand hier ervaring mee, of weet iets anders?
geen beschermers is altijd het best, maar dat wil ik niet.

geerke

Re: beenbeschermers die het been koel houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:20

ik heb er geen ervaring mee....maar wat ik mij afvraag...als je de pezen koel houdt gaat het bloed minder snel stromen.Is dat goed dan?
Geen beschermers is helemaal niet goed...

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 20:21

maar ik bedoel eigenlijk dat het niet zo heel warm word, dat het gaat zweten en zo dat is ook niet goed

Emmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:26

Waarom wil je niet zonder peesbeschermers rijden? Zolang ze niet nodig zijn zijn ze altijd slecht.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 20:27

omdat ie wel eens gek kan doen en ik geen blessuurers wil.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:50

Ik heb beschermers van Dalmar, de Speed geloof ik.
edit, idd de Speed, deze dus:
Afbeelding