Die eerste zie ik wel vaker maar het bontje voor over het gehele zadel heb ik nog nooit ergens gezien. Waar heb je het voor nodig als ik vragen mag?
xTesske
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 20:52
ik wou het gaan gebruiken voor onder het rijden dus de beugels moeten er ook door kunnen
Jeska2
Geplaatst: 20-01-12 14:06
Ik denk dat je dan zelf heel creatief moet worden en het zelf in elkaar moet gaan zetten. Ik heb zelf zo'n bontje gehad als op de eerste foto, vooral vanwege de vervelende oude manege-zadels. Nu ik een paard verzorg heb ik het niet echt meer nodig omdat het zadel gewoon goed is. Op zo'n rot zadel is het wel heel erg fijn, dus als jij het ook voor die reden wilt gebruiken zou ik gewoon voor zo'n kleiner bontje gaan!
Ik wou me zadel eigenlijk vooral gewoon wat pimpen. Ik vind de spaanse/portugese/western stijl heel leuk maar heb net een nieuw zadel dus toen bedacht ik me om mijn oude zadel te gaan pimpen. Ik heb nog wel een bonten zadeldekje dan ga ik daar maar eens mee aan de slag
Jeska2
Geplaatst: 20-01-12 23:36
Succes! Misschien kan je op een stoffenmarkt wel een soortgelijke stof vinden. Dat is dan denk ik goedkoper dan echt bont!
ik had een idee om mijn bonten zadelvormige zekje gewoon onder een stuk uit te knippen en dan over het zadel heen alleen nog kijken hoe ik het vast maak. Ik zal een foto plaatsen als het klaar is!
Bij de Ikea heb je ook van die schapenvachten, zijn niet eens zo duur volgensmij en het lijkt erg op bont. Denk dat je dan een stuk goedkoper uit bent, en een stuk sneller klaar.
ik maak mijn "bontdekjes" van lammycoat je moet even de goede zien te vinden groot genoeg en niet teveel naden het rug deel moet groot zijn op MP kan je die dingen vinden en niet altijd voor teveel geld
KirstenVosje@ ja daar heeft inderdaat mijn zus een mat van maar daar heeft ze volgens mij toch nog 30 euro voor betaald en die is best klein dus ik moet nog even kijken.