Mijn paard heeft een vrij breed voorhoofd waardoor van mijn full hoofdstel de frontriem niet past. Ik heb al diverse mensen benaderd of ze iets kunnen maken maar dat is allemaal met steentjes. Ik vind juist met ingelegde kleine steentjes evt ketting of helemaal zwart het mooist.
jsfrontriemen oid doet ook frontriemen met ingelegde steentjes
Fairytail
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 01:16
Beide had ik al bekeken maar ik heb t liefst zonder steentjes.Ik vind die grote stenen niet zo mooi omdat ze ook bijna geen lok heeft,ik ben bang dat t er dan echt niet uit ziet.Toch bedankt.
Bij mijn vorige verzorgpaard had ik hetzelfde probleem. Hij paste de standaard full-maat ook niet. Heb uiteindelijk deze gekozen. http://www.ej.nl/products/10000015/2040 ... JECK+RADAL Deze is 43 cm, de standaard is vaak 41cm.
Als je een mooie hebt gevonden kan je ook altijd een mailtje sturen naar de fabrikant of in de catalogus kijken of ze bestaan in de maat die je zoekt. Dan is het daarna een kwestie van een (web)winkel zoeken die dat merk voert. Heb ik tot nu toe ook altijd gedaan met spullen die ik wilde hebben
Van Dobert hebben ze nette frontriemen welke ook in maat X-full leverbaar zijn. Ik heb namelijk het zelfde probleem mijn mijn paard zijn bolle hoofd
nadita
Geplaatst: 19-01-12 10:07
Mijn paard heeft ook een breed hoofd (Fries) Zijn frontriem is 45 cm. Veel langer dus dan de standaard full. Die zijn doorgaans ong. 42 cm. Maar Dobert heeft ook maat XFull in zijn assortiment. Die zijn geloof ik 44 of 45 cm. Anders even mailtje sturen.
jannekespr
Geplaatst: 19-01-12 10:08
Hallo, Ik kan ze op maat maken, met ingelegde steentjes. Ik kan ook zonder steentjes een frontriem voor je maken, voor de mogelijkheden kun je dan het beste even een mailtje sturen naar info@frontriemen.com. Groeten, Janneke
Fairytail
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 21:53
Bedankt voor alle tips!De te kleine frontriemen zijn 40 en 42 dus het mag wat meer zijn dan de meeste ruime full frontriemen.Ik ga eens de merken sites afzoeken en Janneke ik stuur een bericht.