Wintec zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rhanasasja

Wintec zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 17:29

Hoi Allemaal,
na een zadel dat niet goed lag, een wintec aangeschaft, lag ook niet goed, dus witte boom aangeschaft.
Nu nog niet goed.

Heeft iemand enig idee hoe duur een zadelmaker ongeveer is, kan je dan bijvoorbeeld de wintec inruilen voor een ander zadel en dan bijbetalen?
Kent iemand goede mensen hiervoor in mijn omgeving (veghel)

Groetjes Kim

kagiwaga

Re: Wintec zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:18

ja dat kan!
de meeste ruilen wel in.
meestal is het rond de 50 euro en als je wat koopt gratis

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:21

Meestal kan je gewoon je zadel inruilen. De kosten zijn verschillend per zadelmaker. Dus daar moet je gewoon eventjes informeren.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:22

rhanasasja schreef:
Hoi Allemaal,
na een zadel dat niet goed lag, een wintec aangeschaft, lag ook niet goed, dus witte boom aangeschaft.
Nu nog niet goed.

Heeft iemand enig idee hoe duur een zadelmaker ongeveer is, kan je dan bijvoorbeeld de wintec inruilen voor een ander zadel en dan bijbetalen?

Groetjes Kim

heb ook een wintec lag ook net niet goed heb ik er een dik oplopend bontje dun voor dik achter onder gelegd omdat de zadelmaker zei dat dat de beste en goedkoopste oplossing was echt was voor mij de ideale oplossing

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:25

Jodi93 schreef:
rhanasasja schreef:
Hoi Allemaal,
Nu nog niet goed.

Groetjes Kim

heb ook een wintec lag ook net niet goed heb ik er een dik oplopend bontje dun voor dik achter onder gelegd omdat de zadelmaker zei dat dat de beste en goedkoopste oplossing was echt was voor mij de ideale oplossing
Hoe lag hij dan verkeerd op jouw paard, bij mij te ver naar voren, en te smal, maar ik heb nu een nieuwe boom. Schoof hij bij jou ook naar voren?

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:51

nee bij mij waren de kussens achter iets te laag waardoor het zadel niet mooi recht op de rug lag

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:28

Ik zou een zadelpasser met meerdere zadels laten komen, en kijken wat het beste ligt op jouw paard.

Bij mij kwamen ze toen met een stuk of 8 zadels, waarvan ik er 1 heb uitgekozen. Mijn oude zadel wilde ik inruilen. We hebben het zo geregeld, de prijs die ik terug zou krijgen voor mijn zadel, kreeg ik als korting op het nieuwe zadel.

leoensuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:40

Kim, als je een zadel zou willen, zou je het Gareel eens kunnen proberen in Schijndel op het Duin. Ik denk dat Ad die zaak ook wel kent.

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 09:03

Oh, dankje! Ik ken de zaak ook, maar ik ben op zoek naar een boomloos zadel.