Bruin zadel van ponypret

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lulychellu

Bruin zadel van ponypret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 08:51

Hallo bokkers, even een vraagje, heeft iemand toevallig het bruine vzh zadel van ponypret? (die als set zeg maar) Is het een goed zadel en schuift het niet, is het verstelbaar enz? Iemand ervaringen met dit zadel? Want het is opzich geen duur zadel en wel erg mooi.

Groetjessssssss

Iris82

Re: Bruin zadel van ponypret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:08

Ik heb geen ervaring met deze zadels, maar wat ik hier op Bokt eigenlijk áltijd wel lees is dat de andere gebruikers zeggen dat je beter een tweedehands zadel van een goed merk kan kopen dan een goedkoop zadel van Ponypret omdat deze kwalitatief gewoon erg teleurstellend zijn.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 12:08

ja dat weet ik alleen is dit zadel zo mooi :P en als het ook goed is, vandaar dat ik nieuwsgierig was of er iemand ook zo'n zadel hadden toevallig maar het zal wel niet.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:13

Het gaat er niet om of hij mooi is, maar of hij goed op je paard ligt :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:16

Het zadel is niet verstelbaar, er zit gewoon een vaste, en rechte boom in.
Als een zadel goed past, dan schuift deze niet, het maakt dan niet uit of deze goedkoper is, of van een heel duur merk.
Passen is passen, en niet passen is niet passen.

En de zadels die Iris bedoelt (teleurstellende kwaliteit) zijn waarschijnlijk de kunststof shetlandzadels van 89,95 euro, want daar hebben we idd erg veel problemen mee gehad.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:56