[WN] Winkels voor show hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Melanietje_

Winkels voor show hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 16:22

Hoi,

Ik ben op zoek naar winkels waar ze show hoofdstellen verkopen en waar je ook goede ervaringen mee heb. Mag Nederland, Duitsland, Amerika of in een ander land zijn?

En als jullie winkels weten waar ze ook inruilen die zijn ook welkom, wil namelijk mijn Western show hoofdstel wegdoen en qua verkoop nog geen geïnteresseerde gehad

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:02

Er zijn zoveel webshops.

1tje waar ik goede ervaring mee heb is http://www.profitack.de heeft leuke spullen in iedere prijsklasse.

chexgirl

Re: Winkels voor show hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:03

arthur heeft ook hele mooie!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:22

een winkel zal niet zo snel een hoofdstel inruilen denk ik.
je hoofdstel is niet mooi, of apart genoeg, of te duur.
fotootje ?
en wat zoek je precies, en welke prijsklasse ?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:01

Je zou nevada@bokt een pb kunnen sturen, die heeft vaak erg mooie dingen liggen.

_Melanietje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 23:42

spicegirl schreef:
een winkel zal niet zo snel een hoofdstel inruilen denk ik.
je hoofdstel is niet mooi, of apart genoeg, of te duur.
fotootje ?
en wat zoek je precies, en welke prijsklasse ?

Nee inruilen zal ik ook niet snel verwachten maar proberen kan altijd.

ik zoek iets met neutrale kleuren eigenlijk dus wat bij iedere pad/showkleding past. (heb namelijk nu eentje met blauwe steentjes). ik hou niet van overdreven blingbling, ik ben vooral van subtiel zilver gebruik. ook gekeken naar mijn western zadel omdat die geen zilver bevat naast de concho's. liefst een oors of twee oors vanwege de overstap naar shank

prijsklasse ligt eraan hoe snel ik alles verkocht krijg, maar zeker niet hoger dan 150 euro. en ik ben nu vooral aan het rond kijken tot dat ik genoeg geld weer bij elkaar heb om het te kopen

_Melanietje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 16:24

_Melanietje_ schreef:
Hoi,

Ik ben op zoek naar winkels waar ze show hoofdstellen verkopen en waar je ook goede ervaringen mee heb. Mag Nederland, Duitsland, Amerika of in een ander land zijn?

En als jullie winkels weten waar ze ook inruilen die zijn ook welkom, wil namelijk mijn Western show hoofdstel wegdoen en qua verkoop nog geen geïnteresseerde gehad

inruilen hoeft niet meer, heb besloten om het hoofdstel te houden, zodat ik kan afwisselen

Ods
Forumcoördinator

Re: Winkels voor show hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:43

Moderatoropmerking:
Een aantal berichten verwijderd ivm SPAM, daarover kan je meer lezen in onze Boktregels.

Nog even voor de duidelijkheid, het aanbieden van producten uit je Webshop is niet toegestaan op het forum, daarvoor hebben we Bokt Markt.