Als ik zoek op zadelbontje dan krijg ik veel al bontjes die ONDER het zadel moeten maar ik bedoel een bontje voor OP je zadel zodat ik lekker zacht zit...
(Mocht iemand er toevallig 1 liggen die hij/zij niet gebruikt hoor ik het ook graag
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
) ga ik er eentje van echt bont kopen heidi1973 schreef:ja je kunt vele verschillende vinden in verschillende prijs klassen
maar die goodkope dingen blijfen niet zitten en gaan snel stuk (had ik toen voor me vzh zadel)
heb nu een spaans zadel en heb er een bontje er op van echt schapen vacht en verschuift niet en verhaart niet
maar zijn wel heel duur maar gaan ook jaren mee
Bart_Max schreef:heidi1973 schreef:ja je kunt vele verschillende vinden in verschillende prijs klassen
maar die goodkope dingen blijfen niet zitten en gaan snel stuk (had ik toen voor me vzh zadel)
heb nu een spaans zadel en heb er een bontje er op van echt schapen vacht en verschuift niet en verhaart niet
maar zijn wel heel duur maar gaan ook jaren mee
Goedkope zijn meestal ook niet echt, nep bont... Wordt heel lelijk!
dus ben naar een ruitershop gegaan en de nep-bont kostte 12,50 euro, de echte bont 35 euro. Ik heb de nepbont gekocht om te kijken of ik het lekker vond zitten en ik ben eerlijk..: IK HOU VAN MIJN NEP-BONTJE!