Tekna zadels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lieke_winny

Tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:54

Heej,

Ik ben aan het kijken voor een nieuw zadel voor mijn paard. Ben een beetje aan het rondkijken geweest en vind een Tekna zadel er wel goed uit zien. Heeft iemand ervaring met Tekna zadels? Of weet iemand nog een ander goed merk en heeft daar een goede ervaring mee? Prijs mag gaan tot maximaal een kleine 1000 euro. Ben nu opzoek naar een dressuur zadel en wil er nog een goede tweedehands of redelijke prijs nieuw springzadel bij kopen, maar dat kan nog even wachten.
Ben benieuwd!

Groetjes lieke

Anoniem

Re: Tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:11

Tekna vond ik niet fijn zitten persoonlijk. Ik heb zelf nu een chamberlain ontzettend fijn zadel!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:14

Hoi,

Ik heb zelf ook een Tekna op mijn wedstrijd paard liggen. Vindt het geen verkeerdzadel voor wat betreft prijs kwaliteitsverhouding.
Het is overigens ook een hele lichte zadel als ik vergelijk met de lerenzadels.
Ze zijn ook heel erg makelijk schoon te maken. En mocht je een dressuur kiezen kun je de wrongen er eventueel ook uit halen. Dit zit met klitterband vast.

edit: wat je overigens ook kunt doen is gewoon een zadelmaker bellen of die langs wil komen met zadels. Die kan dan gelijk kijken of het goed ligt of niet en jij kan diverse zadels uitproberen of ze een beetje fatsoenlijk zitten.
Laatst bijgewerkt door deflin op 11-01-12 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:15

Iets omlaag is hier al een topic over, ik heb een tekna zadel, vind hem heel fijn

lieke_winny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 13:22

@ corrina1994 oke zal even kijken!
bedankt voor de reacties tot nu toe!

Martine

Re: Tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:31