Voor zover ik van de foto kan beoordelen zijn ze te groot.
Anoniem
Geplaatst: 10-01-12 14:03
pressent schreef:
Voor zover ik van de foto kan beoordelen zijn ze te groot.
Jep !! Voor zoals ik het kan zien zijn ze te groot !!.
misschien kun je een foto maken dicht bij
Anoniem
Geplaatst: 10-01-12 14:13
Zal er zsm een maken Edit: Als je hem met google chrome een beetje inzoomt zie je het al duidelijker. De achterste (op de foto) ziet er enorm groot uit maar dat komt omdat hij nogal overloopt in dr been en d'r been is zwart.
Inderdaad te groot. Ik zou een maat kleiner gaan kopen.
Raponsje
Geplaatst: 11-01-12 00:29
Je strijklappen zijn veels te groot. Je hebt speciale webshops voor (mini)shetlanders, ga daar eens opzoek naar een passend paar, dit lijkt me niet fijn voor je pony.
Ik kan geen peeskappen zien? Maar je strijklappen, die vind ik, in tegenstelling tot degenen boven mij, niet te groot!
Hoe kan een paard daar last van hebben? Als ze goed om het been passen en dus niet afzakken, zie ik het probleem niet. Ze belemmeren geen kniën, pezen, ed. Wat is daar verkeerd aan? (Behalve dat nog kleinere schattiger zijn? )
Ja strijklappen, peeskappen, voor mij het zelfde haha. Ze zakken niet af nee, zal straks nog eens kijken of i een foto kan maken.
HorseAndMe
Geplaatst: 11-01-12 15:03
Op deze foto kun je het inderdaad niet goed beoordelen, ik vind ze aan de grote kant als ik het zo zie. Ik denk dat je er verstandig aan doet om een nieuwe foto te maken.
Laatst bijgewerkt door HorseAndMe op 11-01-12 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Kleiner kan, maar dat zou imo alleen voor de mooi zijn, zoals ik al zei. Denk echt niet dat de pony er last van heeft, kan het me niet voorstellen. Gewoon gebruiken, en mocht je ooit nieuwe nodig hebben, dan weet je gewoon dat een maatje kleiner waarschijnlijk ook past
Gaat me ook niet om de mooi maar dat ze zichzelf niet kreupel ramt zoals ze al een keer heeft gedaan. Ze zakken niet af en haar hoefje kan nog gebogen worden, maar ze zagen er zo enorm uit
Arcodavella
Geplaatst: 12-01-12 21:22
Ik vind ze ook niet te groot, tenminste, ze zitten je pony niet in de weg en daar gaat het idd om =).
Ik vind ze ook nog steeds te groot, geloof er niks van dat die pony hier fijn mee kan lopen.
Champie_Me
Geplaatst: 13-01-12 11:11
Ook ik denk te groot! Het lijkt erop dat hij niet om de kogel sluit maar er een flink stuk overheen hangt... Hier kan de pony dus last van hebben, daarnaast lijken ze erg strak vastgesnoerd om het been om maar niet af te zakken aangezien ze vrij hoog om het been lijken te zitten...
Anoniem
Geplaatst: 14-01-12 15:05
Ze zitten goed hoor, @degene die dat zei.
Bedankt voor de reacties ik zal voor kleinere gaan kijken