Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tigra_ schreef:Aparte maar toch schappelijk geprijsde hoofdstellen, ik vindt ze over het algemeen allemaal net iets te saai en hetzelde. Ik vindt bv de barroke tuig erg leuk omdat het anders is zoiets zouden ze toch ook wel met doorsnee hoofdstellen kunnen doen lijkt me. Gewoon een aparte neusriem. Het is allemaal zo hetzelfde.

Fairytail schreef:Ik ken maar 1 merk wat een wave frontriem zonder steentjes heeft ik wil echter een zonder onderleg die bestaat niet
Verder zou ik best een zadelvormig dekje willen hebben met een ander kleur bies bijv. Zadel mis ik niet echt iets ik kies voor goed leer boven kleur en afwerking met steentjes bijv.
Tigra_ schreef:Aparte maar toch schappelijk geprijsde hoofdstellen, ik vindt ze over het algemeen allemaal net iets te saai en hetzelde. Ik vindt bv de barroke tuig erg leuk omdat het anders is zoiets zouden ze toch ook wel met doorsnee hoofdstellen kunnen doen lijkt me. Gewoon een aparte neusriem. Het is allemaal zo hetzelfde.
FHS schreef:Tigra_ schreef:Aparte maar toch schappelijk geprijsde hoofdstellen, ik vindt ze over het algemeen allemaal net iets te saai en hetzelde. Ik vindt bv de barroke tuig erg leuk omdat het anders is zoiets zouden ze toch ook wel met doorsnee hoofdstellen kunnen doen lijkt me. Gewoon een aparte neusriem. Het is allemaal zo hetzelfde.
Wat vind jij dan een aparte neusriem?
Je kunt je eigen ontwerp op maat laten maken bij een zadelmaker; kost iets meer, maar dan heb je iets aparts en een betere kwaliteit leer, dan al het goedkope spul.
Matheno schreef:Fairytail schreef:Ik ken maar 1 merk wat een wave frontriem zonder steentjes heeft ik wil echter een zonder onderleg die bestaat niet
Verder zou ik best een zadelvormig dekje willen hebben met een ander kleur bies bijv. Zadel mis ik niet echt iets ik kies voor goed leer boven kleur en afwerking met steentjes bijv.
Zijn die nergens verkrijgbaar? Zadelvormige dekjes met gekleurde bies?
Kan je zelf de kleuren samenstellen.
en ze zijn verkrijgbaar in verschillende diktes.
Daar hebben we pech mee.
WendyBZ schreef:Klopt, zadelvormige dekjes zijn niet hipDaar hebben we pech mee.
WendyBZ schreef:heb je al eens bij equimatch gekeken? http://www.equimatch.nl die hebben jachthoofdstellen, met platte front- en neusriem.