Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Een bontje kun je idd proberen. Anders is een zadel erbij de enige oplossing.
Al zou ik dat niet gelijk doen.
Je dochter rijd denk ik toch geen wedstrijden met het paard? Dus dan is het prima dat het zadel misschien niet perfect past.. voor haar. Als ze maar netjes kan zitten.
vivana schreef:Wat een drukte maak je zeg...
Het is toch logisch dat jij en je dochter niet in hetzelfde zadel passen?!
Tja als je wilt dat zij perfect rijdt en zit zul je er echt eentje bij moeten kopen,maare neem aan dat je dochtertje best wel met je zadel overweg kan?!
vivana schreef:Wat een drukte maak je zeg...
Tja als je wilt dat zij perfect rijdt en zit zul je er echt eentje bij moeten kopen,maare neem aan dat je dochtertje best wel met je zadel overweg kan?!
Alles boomloos want dat wil ik graag. Voor mezelf eentje (Trekker), voor zoon (9) met lich beperking een western (wel volwassen maat maar een rol achter de zitting zodat deze kleiner was EN dieper zodat zoon genoeg steun heeft) en een BF Stella voor dochter (toen 6)
) voor gek. Maar het is mijn hobby, het zijn mijn paarden en ik werk ervoor. Dus maak ik het lekker zelf uit... vivana schreef:Is meer een logica.....welke volwassene heeft een kontje van een 9jarige???
(die overigens op een 17,5 inch zadel rijdt omdat ze dat fijn vind...)
Daarnaast is een te groot zadel minder erg dan een te klein zadel. En als je dochter er geen last van heeft... Kijk, valt ze er nu constant af omdat ze echt te los zit, is het misschien een ander verhaal. Verder sluit ik me aan bij de tips van een seatsaver. Verder zijn er bij mijn weten geen oplossingen voor dit probleem. inesje15 schreef:TS; ik zag deze online, heb er zelf geen ervaring mee, maar is misschien iets om over na te denken. Een zadel met verwisselbare zitting:
http://www.skyriding.be/nl/merken/freeform
Maar tot die tijd helpt dat allicht een beetje.vivana schreef:Wat een drukte maak je zeg...
maar ik weet ZEKER dat ze bestaan, ook voor Engelse zadels.