[WN] Barefoot zilverwerk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Barefoot zilverwerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 20:48

Ok, mijn super onnozele vraag :o

Bestaat op de één of andere manier om je Barefoot western zadel (de Virgiania Rose in mijn geval) te pimpen met een beetje zilverwerk?
Het moet niet overdadig zijn, maar ik wil eens wat anders dan die veertjes en concho's...
Heeft iemand dit al gedaan of weet er iemand een site of winkel waar ze dit aanbieden?
Of moet ik gewoon doorsparen voor mijn super de deluxe pleasure zadel?

You make my day...
Eva

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:24

Ik heb een adres waar je concho's en sierholnieten kan kopen, maar je bent waarschijnlijk meer op zoek naar die plaatjes in sterling zilver? Die op de hoeken van het zadel komen?
Die zullen ook wel gewoon te koop zijn, maar ik kan nu even geen adres bedenken. Ik kijk later of ik ergens aan een adres kan geraken ;)

DubbelFun

Re: Barefoot zilverwerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 08:57

In westernwinkels en op ebay zijn 'zilver'setjes te koop. Bedenk je echter wel dat die met schroefjes door het leer vast zitten. Je zult dus gaatjes moeten boren, die er altijd in blijven zitten.
Verder zal het zilver op een bewerkt zadel nooit mooi aansluiten en kan bij de hoeken zelfs erg scherp worden.

AstraGirlie

Re: Barefoot zilverwerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:14

Bedankt voor de tips! Ik zal me zeker eerst goed informeren vooraleer ik er gaten inboor!