Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar het blijft natuurlijk een feit dat het niet jouw paard is en ik denk dan ook wel dat je de wensen van de eigenaar moet respecteren, het is tenslotte zijn paard. Je zou idd. even kunnen vragen wat de reden is, misschien kun je hem overtuigen dat een boomloos zadel net zo goed of zelfs beter kan zijn als een zadel met boom. 
siskeh schreef:Ik zou eerst maar eens gaan vragen waarom inderdaad.
Als ik het zo hoor klinkt het niet alsof er echt iets mis is..
Wat doe je met het zadel?(springen, dressuur, buitenritten)

pmarena schreef:Sowieso is het wel apart dat alles ineens anders moet terwijl jij het beestje al langer kent en dat neem ik aan allemaal goed ging. Als jij altijd buiten reed , dat dat nu ineens niet meer mag ook ??
Raar gedoe
Zo gaat de lol er wel snel voor je af ben ik bang

RGBrink schreef:Dus ik ben zeer benieuwd waarom : "nu ineens niet meer"... zeker omdat je er ook al tijden mee rijdt.. Wellicht vind hij het stiekem niets en wat dit de mogelijkheid (nieuwe eigenaar) om dat eens aan te kaarten.. Wel jammer dat dat dan "achter jou rug om" gaat
pmarena schreef:Een Barefoot die niet aansluit op het paard en daardoor problemen geeft....met zo'n uitspraak is het dus helemaal duidelijk dat de beste man totaal geen verstand heeft van Barefootjes , dat zegt al genoeg
Wel fijn dat de nieuwe eigenaresse niet domweg achter de staleigenaar aanloopt