Bucas neck cover met singel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wenenzetor

Bucas neck cover met singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 17:39

Kan iemand mij vertellen hoe ik een bucas neck cover met singel vast kan maken aan een bucas smartex all in one deken (ouder model, zonder klitteband of enig andere bevestigingspunt) ???? Snap het singelsysteem niet echt.... :o

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:21

Gewoon om zn buik zeg maar waar de gewone singel van je zadel ook zou lopen, teminste zo heb ik hem zitten!
Die maak je dus niet vast aan de deken maar die hals en die singel doe je gewoon om je paard zeg maar.. ik ben aan het kijken of ik een foto toevallig heb!

edit: geen foto kunnen vinden..
Laatst bijgewerkt door PintoNatal op 30-12-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

wenenzetor

Re: Bucas neck cover met singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 19:25

Ohh een foto zou super zijn. Moet die singel over de deken of eronder? Erg he schaam me dood dat ik het niet snap...

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:30

wenenzetor schreef:
Ohh een foto zou super zijn. Moet die singel over de deken of eronder? Erg he schaam me dood dat ik het niet snap...

Oh das niet om je voor te schamen, ik heb er ook mee staan stunten hoor haha, ik heb hem over de deken heen zitten en dan net zoals je een deken singel omdoet alleen dan op de singelplaats

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 19:33

Ohhh wacht het kwartje valt hahaha, ik snap hem!! Hahaha. Ga het gelijk morgen uitproberen!! Dank je wel pintonatal!!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:34

wenenzetor schreef:
Ohhh wacht het kwartje valt hahaha, ik snap hem!! Hahaha. Ga het gelijk morgen uitproberen!! Dank je wel pintonatal!!

Haha, graag gedaan hoor! Ik heb er namelijk ook even mee staan stunten voor het me lukte haha!

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 19:41

Heb dit systeem nog nooit gezien dus vandaar mijn ????. Bevalt het je wel, dit systeem?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:59

wenenzetor schreef:
Heb dit systeem nog nooit gezien dus vandaar mijn ????. Bevalt het je wel, dit systeem?

Ja werkt prima verder heb er geen problemen mee gehad. Ik had ook het oude bucas model dus vandaar ik ook zo'n losse hals heb

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 20:12

PintoNatal schreef:
wenenzetor schreef:

Ja werkt prima verder heb er geen problemen mee gehad. Ik had ook het oude bucas model dus vandaar ik ook zo'n losse hals heb

het lijkt mij een prima systeem ,hoop alleen dat de hals niet te groot is....

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:10

Gebruiken jullie dan wel de hals van die nieuwe dekens van bucas all in one? Ik heb namelijk het probleem dat ik bucas smartex hals heb, met de bevestigingspunten die op de nieuwe deken hoort. Ik heb op één deken dat klitteband laten zetten, maar ik heb nog een deken waar eigenlijk ook de hals aan moet. Hoe doen jullie dat dan? Gewoon met een dekensingel? Zou één van jullie een foto willen plaatsen?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:45

rocky_1995 schreef:
Gebruiken jullie dan wel de hals van die nieuwe dekens van bucas all in one? Ik heb namelijk het probleem dat ik bucas smartex hals heb, met de bevestigingspunten die op de nieuwe deken hoort. Ik heb op één deken dat klitteband laten zetten, maar ik heb nog een deken waar eigenlijk ook de hals aan moet. Hoe doen jullie dat dan? Gewoon met een dekensingel? Zou één van jullie een foto willen plaatsen?

Ik heb een hals die bij het oude model hoort, dus zonder klitte banden en daaraan zit al een singel..

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:00

ow, oke ;) Ik dacht al :P. Dan laat ik misschien op de andere deken ook wel klitteband zetten. Dan kan de hals er wel aan.

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 19:30

Het is een fijn systeem! Tip, doe de singel niet te los :o Die van mij zat te los waardoor de hals gedraaid was :D ... oeps.....