Zitkussen/ponyzadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Zitkussen/ponyzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 22:13

Op stal is er een kruising shet/ijslander bij gekomen, leuk rond beestje! Alleen Moet er nu nog een passend zadel gekocht worden. Zijn ze al hard mee bezig, maar zal waarschijnlijk nog even duren voordat de juiste is gevonden. Er zijn al weer 2 zadels om uit te proberen, maar die liggen beide niet zo lekker. Die worden het dus niet. Ondertussen moet pony wél gereden worden, komt van een manege vandaan waar ie elke dag een paar uur meeliep. Om m dan in één keer stil te zetten lijkt me niet handig. Nou kwamen ze met het idee van een zitkussen als tijdelijk "zadeltje". Passen die altijd? En waar koop je zoiets? Ik ken die dingen niet...

capopjekop

Re: Zitkussen/ponyzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:19

Zitkussen zegt me zo niks. Maar is de barefootkids niet een optie? Ik weet niet hoe groot de pony is?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:26

Bedoelt ze niet gewoon een kussen die je ook op de bank legt? Of een slaapkussen? Singeltje erom en gaan! 8-)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:26

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:54

Leuke combi's zijn dat vaak , IJs x Shet , oersterke combinatie +:)+

Een BareBackPad bedoel je denk ik , zo'n rij-dekje ? :)

Kijk eens op www.equixantosbarefoot.nl , daar staan meerdere BBPs op en ook boomloze zadels :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 21:38

Sorry, wij zeggen hier zitkussen, waarschijnlijk wisten de anderen er ook het juiste woord niet voor :D

Ik heb vandaag een Wintec zadeltje opgehaald, die lijkt me goed te passen. Morgen komt er iemand met echt verstand daar van kijken, en dan gaan ze (als ie dus daadwerkelijk past) uitproberen. Ben benieuwd!