Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marsie50 schreef:Ik weet iig wel wat beter is, je kan beter een wat scherper bit hebben dat je mooi stil met je hand kan werken als een heel simpel bitje en dat je alleen maar aan zijn mond moet zitten.
Captain schreef:Marsie50 schreef:Ik weet iig wel wat beter is, je kan beter een wat scherper bit hebben dat je mooi stil met je hand kan werken als een heel simpel bitje en dat je alleen maar aan zijn mond moet zitten.
Ik weet iets nog beters, leren rijden op je zit en van achteren naar voren rijden zodat je je paard niet met je handen nageeflijk hoeft te rijden (nouja, in de krul) nageeflijkheid komt door ontspanning, niet door lopen klooien met je handen.
Ania schreef:Ksst. ga eens terug in je mand jij. Heb je ooit op een paard gereden hoger dan een B niveau?
Wat een lef om tegen iemand die notabene subtop rijdt te zeggen dat ze beter op haar zit moet rijden.
.....
upendo schreef:Ania schreef:Ksst. ga eens terug in je mand jij. Heb je ooit op een paard gereden hoger dan een B niveau?
Wat een lef om tegen iemand die notabene subtop rijdt te zeggen dat ze beter op haar zit moet rijden.
.....
Tsjongejonge zeg. De enige die hier echt kinderachtig reageert ben jij.
Wat mij opvalt is voornamelijk dat TS het wijt aan het bit. Mensen proberen haar verder te laten kijken dan alleen dat stuk ijzer in die muil en jij zit als een soort hielenlikkertje TS te verdedigen terwijl je niet eens weet van de hele situatie hebt.