Winterdeken van BR:
(de kleur is niet echt mijn ding, maar er was geen ander kleur, maar de pasvorm en comfort is het belangrijkst.
Hopelijk is deze pasvorm wel goed voor [naam], want mijne portemonee vond het niet zo leuk.
Dit is al het duurste deken dat ik gekocht heb, dus het moet goed zijn.
Wou een br omdat een stalgenoot ook zoéén had en het leek me wel een goed deken, dat vooraan niet te ruim is.
[naam] is vanvoor aan de smalle kant waardoor het vorig veel te ruim was waardoor die altijd op helfzeven lag en [naam] er zichtbaar niet gelukkig mee was.
Heeft er nog iemand dit deken of dekens van dit merk?
Borst werd kaal, ondanks dat de maat goed was. Dekens gingen ook bijzonder snel stuk. Nee hoor, dan betaal ik liever wat meer voor mijn Bucas en Horseware dekens, die liggen als een huis en hebben een perfecte pasvorm, vooral mijn Horseware deken. 
. Die heb ik dicht gemaakt met speciale lijm. Voor de herfst heb ik een ongevoerde deken van horseware gekocht. De kwaliteit daarvan is veel beter. Als die BR kapot is dan koop ik een wat dikkere horseware deken erbij. Zou zelf niet meer voor BR gaan omdat mijn paard dus met andere paarden buiten staat, en ik daarom liever een deken heb die wat steviger is.