Aangezien mijn paard haar deken heeft gesloopt ben ik op zoek naar een nieuwe winterdeken en ik zag de HH thor met losse hals maar ik heb geen ervaring met dekens van HH.
Graag jullie ervaringen en/of tips voor winterdekens met een losse hals onder de 150,-
Heb altij HH dekens gehad gewoon omdat ze het beste lagen op mijn paard.
CoRiNa1983
Geplaatst: 21-12-11 10:59
ik heb een HH thor 200 grams met halve hals, ik vind het echt een hele fijne deken, mijne heeft hem al 3 jaar op. met losse hals van HH heb ik geen ervaring, wel heb ik vroeger een 0 grams gehad van HH en die heeft ze 2 jaar opgehad, en toen was hij gesloopt door een ander paard wat eraan ging hangen met z'n tanden, mijn volgende deken wordt weer een HH als het aan mij ligt.
heb nu een weather beata regendeken 0 grams maar die regen echt onwijs in en dat doen de HH delens bij mij niet. de winkel is zelf bij mij op stal geweest voor de weather beata want ze geloofde niet dat die inregende, hij ligt echt perfect op die van mij maar toch regent hij in om de een of andere reden, heb daar nu een losse hals bij zodat hij niet meer inregent.
ik heb ooko ander merken liggen zoals BR, premeire, weather beeta, imprial riding, norton, pagony, maar ik pak toch altijd naar me HH dekens die vind ik toch het fijnst liggen op die van mij, je moet gewoon gaan passen eigenlijk, want niet alle merken liggen even mooi op ieder paard.
mij pony vroeger die had altijd imprial riding op had daar ook HH deken voor maar die pakte ik toen bijna niet omdat die op mij pony niet fijn lagen
Ik heb zelf wel positieve ervaring met HH, ligt goed op mn paard, en goed waterdicht. Vriendin heeft iets minder, deken bleek niet 100% waterdicht te zijn.. Maar ik heb zelf 2 HH dekens gehad en ben tevreden erover, goed deken voor leuke prijs!
Bedankt voor de snelle reactie's! Andere tips zijn ook welkom.
@MyrtheJ: Ik zit te kijken en heb inderdaad met dit budget ook een van amigo met losse hals... Die andere van rond de 400,- gaan mij te ver maar over amigo ben ik wel erg tevreden had alleen verwacht dat die veel duurder zouden zijn.
Die ze heeft gesloopt was van EJ eigen merk met losse hals, maar de sluiting van die hals was echt r**
Petra_O
Geplaatst: 21-12-11 11:12
Ik heb bijna alleen maar hh dekens voor mijn haf. Veel dekens zitten haar te strak om de borst, maar deze zitten prima. En ze blijven lang goed. Ik heb er drie die ze al voor het vierde seizoen opheeft. Nog nks mis mee!
kitty_gomez
Geplaatst: 21-12-11 11:19
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
wengoe
Geplaatst: 21-12-11 12:22
mijn paard heeft ook de HH met half hoge hals 300 grams opliggen en is nog steeds droog en lekker warm met dit slechte weer. Enkel de velcro kleeft niet zo goed meer vooraan, maar de riempjes houden het prima samen. Heel tevreden over dit deken.
TaanStippel
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 15:38
Het is uiteindelijk toch de Amigo Bravo Plus geworden! Kreeg er namelijk heel veel korting op, kwam uit op 122,46. Met losse hals, die makkelijk eraf te halen is en er weer op te doen en nog beter 1200D ipv 600D!
Paardje heeft hem al op en de pasvorm is echt super.
Ik ben heel tevreden over mijn HH dekens. Het is idd natuurlijk niet de kwaliteit van duurdere kwaliteitsmerken (duh ), maar met normaal gebruik gaan ze best wel lang mee, het is geen brol.
Ik heb de HH Highliner voor mijn Noordzweedse bonk. Hij had zijn EJ deken ook zomaar stuk. Ook vond ik deze pasvorm niet mooi voor hem. De HH daarentegen zit hartstikke mooi om mijn brede jongen. Ik zoek nu ook een outdoor/waterdichte deken van HH.
Ik heb de deken die TS heeft gekocht ook voor mijn paard vorig jaar gekocht, is erg fijn. Daaronder heb ik wanneer het gaat vriezen een onderdeken van HH met singellusgaten. Bevalt me ook erg goed.