Graag stel ik hier de vraag aan jullie of er mensen zijn die problemen hebben met de Horseware Amigo deken.
In mijn geval gaat het om de voorkant van de deken die niet goed aansluit en nu dus aan een kant ook dubbel slaat waardoor de bovenste klip verbogen is.
Ik heb een nieuw model amigo Bravo 12 medium en heb bij mijn andere 600D lite en 1200D heavy hier geen last van ik denk omdat dit dus oudere modellen zijn? het lijkt er namelijk op alsof de zijkant bij de hals lager is uitgesneden of dit komt door de vulling want die zit ook niet netsjes langs de randen gevuld aan de voorkant.
Het probleem is al voorgelegd bij Horseware zelf maar die geeft geen duidelijk antwoord en wimpelt het eigenlijk ook af.
Jammer vind ik dat het super fijne dekens zijn, maar voor de prijs zou je van horseware toch wel iets meer kwaliteit en begrip verwachten?
Ik hoor graag jullie bevindingen/ problemen ( andere varianten zijn uiteraard ook welkom )
wie weet kan ik er wat mee om te ontdekken waar nu het probleem zit en of de deken dan nog wel voor mijn paard geschikt is?
gr. wanda