Van de laatste jaren weet ik niet veel , maar voorheen hoorde je er toch best wel enthousiaste verhalen over , dat de kwaliteit wel okee was en het lichtere gewicht ook wel gewaardeerd werd.
Ik heb 2 trainingspaarden gehad waar een fabtron zadel bijgeleverd werd en ik vond het fijne zadeltjes hoor! Lekker licht, heerlijk met beleren, ook wel stevig materiaal. Was prima
jeannine45
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-11 14:48
Weten jullie ook hoe het zit met de slijtage sporen op deze zadels... Ben heel benieuwd hoe ze er na een jaar gebruik uitzien ?
In beide zadels ziet igg een goede kunststof boom. Als je wilt weten hoe een 'oud' kunststof zadel er uit ziet moet je regelmatig even op Ebay kijken. Al zegt leeftijd ook niet alles, de mate van 'mis'bruik telt natuurlijk ook.
AnnebelleVD
Geplaatst: 23-12-11 17:14
Ik heb er sinds vorige week eentje, super fijn zadel. Al zit die van mij wel een beetje hard maar ik heb ook een gevoelig bipsje
Ligt goed op mijn brede fjord-lingertje en is licht in gewicht. Ik zie er weinig slijtage aan, ja hier en daar een kras maar het is ook geen nieuw zadel. Verder geen echte slijt-plekken. Er wordt veel rotzooi aangeboden op marktplaats, maar dit merk valt, mijns inziens niet onder die rotzooi.