Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
valine schreef:Ik schrok er zelf ook een beetje van moet ik toegeven. Maar ik heb ook eerlijk gezegd geen idee wat zoiets moet kosten hoor

smurffie schreef:Dat is lekker goedkoop, goedkoopste die ik gehad heb was 50 euro.
De laatste die geweest is was ik het meeste tevreden over(maar was ik heel wat meer kwijt):
Eerst werd gekeken naar het paard en ze werd geheel opgemeten.
Daarna werd gekeken hoe het zadel was, toen zadel erop.
Bij gevuld, dan voorrijden. NOgmaals vullen en rijden.
Toen lag mijn zadel weer heerlijk, maar zo niet zoeken we tot we de goede ligging hebben.
Was op aanraden van mijn stalgenoot en stalbaas, die hebben veel meer verstand van zadels dan Ik en dat is erg fijn
Als ze je zadel mee willen nemen ipv op locatie nakijken kan je ze vaak beter wegsturen, dat is gokwerk...
xxMaxx schreef:Een check up kost 35 bij haar en de singelstoten worden vervangen (2 of 3) deze kosten lang 22 euro p stuk, maar ik heb vz dus heb kortere nodig, dus zal wel rond 18 euro zijn.
WendyBZ schreef:Cair kan je wel bijvullen met lucht
xxMaxx schreef:Een check up kost 35 bij haar en de singelstoten worden vervangen (2 of 3) deze kosten lang 22 euro p stuk, maar ik heb vz dus heb kortere nodig, dus zal wel rond 18 euro zijn.
Ik denk eerder dat 22 euro standaard is, en dat je voor langere bijbetaald. Altijd ruim rekenen, dan kan het alleen maar meevallen