Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uudje schreef:Ik rij barefoot, en wil niet anders meer, geen last van schuiven en inderdaad weinig steun, maar daar wen je vanzelf aan en je leerd daardoor alleen maar beter rijden.
ik heb er een veel onafhankelijker zit door gekregen! 

troi schreef:Ik wil barefoot ook niet afkraken hoor. Fantastisch concept al is het niks voor mij (anders kon het ook niet zo groot worden natuurlijk). Maar niet de enige optie in de boomloos wereld en dat is denk ik wel belangrijk om te weten als je gaat 'shoppen'.
) die gewoon kijkt of het zadel "werkt" voor je 
troi schreef:Tuurlijk.. Maar wel belangrijk om te weten denk ik dat de wereld groter is dan het meest bekende merk barefoot. Vaak genoeg hoor ik mensen het boomloos concept afkraken puur op ervaringen met barefoot. Dat vindt ik nogal zonde.

crazycactus schreef:@pmarena het paard in kwestie is zo rond als een tonnetje en ook nog overbouwt, dus die combinatie maakt haar niet ideaal voor het type barefoot wat de eigenaresse had.

cindy74 schreef:Ik ben er sterk over aan het nadnken van eens een test te doen met zo een boomloos zadel maar nadat ik dit voorstelde op de manege had hij toch een paar bedenkingen erbij .