Vantaggio Hoofdstel Grazioso Engels Leder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rowenaduke

Vantaggio Hoofdstel Grazioso Engels Leder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 17:53

Hoi,

een tijd geleden heb ik een keer het rondgenaaide hoofdstel 'vantaggio grazioso zwart/goud' besteld op ooteman, maar ik kreeg deze binnen en vond hem echt mooi alleen de neusriem was heel hard.
Op de website staat er nog een ''Vantaggio Hoofdstel Grazioso Zwart/Goud Engels Leder'' dit is dezelfde alleen dan van engels leder, en hij is duurder. Heeft iemand hier ervaringen mee?
(http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... leder?N=15)

kagiwaga

Re: Vantaggio Hoofdstel Grazioso Engels Leder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:16

voor dat geld kan je denk ik beter naar a merken kijken

LucianoS

Re: Vantaggio Hoofdstel Grazioso Engels Leder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:54

een dobert classic kost net zoiets en is een echte A merk - deze heeft wel een echte zachte neusriem die ook breed is en gouden gespen geeft ;)

heb een paar jaar geleden ook eens de neusriem van ooteman besteld maar had hem meteen terug gestuurd om dezelfde reden als jij :te hard

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 07:33

LucianoS schreef:
een dobert classic kost net zoiets en is een echte A merk - deze heeft wel een echte zachte neusriem die ook breed is en gouden gespen geeft ;)

heb een paar jaar geleden ook eens de neusriem van ooteman besteld maar had hem meteen terug gestuurd om dezelfde reden als jij :te hard

jaa, alleen is die dan ook rondgenaaid?

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:14

deze kun je ook in het rondgenaaid bestellen hoor ,, ;) geen idee wat daarvan de prijs is .... denk over de 300,-
mijn dobert koste iets van 250,- heb lak neusriem en gouden gespen - echter geen rondgenaaid gewoon normaal kopstuk-blinde sluitingen-4,5 cm brede aansnoerneusriem