Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een zadel wat erg zijn waarde houdt en gewilt bij verkoop.
En nee die is niet te koop
Die moet je rechtstreeks in de USA bestellen.
De Arizona Nut ook wel, dat het boogje achter wat verhoogd is zou niet slecht zijn voor mijn rug 
stoort me echt gigantisch aan die zadels, voor de rest vind ik ze wel mooi.. Die Debra Sibley ziet er wel mooi uit
in wat voor richting zitten die qua prijs? De site opent bij mij niet..
Mloez schreef:Die Debra Sibley ziet er wel mooi uit in wat voor richting zitten die qua prijs? De site opent bij mij niet..
Die wordt nl gemaakt in samenwerking met Panthercanyon
Hier de link http://panthercanyonsaddlery.com/debra_ ... ddles.html Kwa prijs moet je Mac even een PB sturen, de mijne heb ik 2e hands van haar overgenomen
Zij heeft em in Amerika gekocht. 
wil gewoon een zadel dat straks een tijdje goed past ipv maar een paar maanden, en dat ik ook nog mooi vind. En de BM vind ik gewoon niet mooi..
. De Arizona is ook heeeeeel mooi vind ik, maar minder geschikt voor mijn doel; trektochttassen eraan hangen. Anders had ik de arizona wel genomen 
en ziet er een beetje stakkerig uit; versier sliertjes zijn een keer opgegeten door mijn babypaard en zo'n ijzeren ding is er een keer afgegaan, maar ja ach.