Markeren van Halster/Touw/Tuig/Dekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Markeren van Halster/Touw/Tuig/Dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 20:24

Hoi!

Je kent het vast wel:
Je paard staat op een leuke stal, met meerdere andere pensionpaarden, gezellige sfeer etc.
Maar toch valt het je op, dat er dingen missen uit je poetskist of uit je stal.

Denk aan: borstels, snoepjes, halstertouwen, zweetdeken, zweepje etc.

Nu is mijn vraag:
Markeren jullie de spullen die ook echt van jouw zijn, en niet in je zadelkast (hoeven te) passen????
Zo ja, hoe doe je dat?

En hoe is het resultaat? (wordt er niks meer 'gestolen'?)

JoyCiej007

Re: Markeren van Halster/Touw/Tuig/Dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:25

Ik weet dat mijn vader 'vroeger' mijn borstels 'graveerde' met mijn initialen door een spijker flink te verhitten, nadat voor de zóveelste maal mijn borstels weer eens uit m'n poetskoffer waren gehaald.....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:29

Voor dekens kun je strijk naamlabels gebruiken. Die gebruiken ze vooral voor kinderjassen, maar gaan ook prima op of in paardendekens :j

Al die labels (ook de stickers) blijven redelijk zitten, dus ook best aan te raden voor bijvoorbeeld borstels.
Ik heb goede ervaringen met de stickers en de levering van goedgemerkt.nl

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:35

waar ik werk staat een paard aan de andere kant en daar worden vaak hoeven krabbers gejat. ik heb nu gewoon een roze hoevekrabber met een stikkertje erop. als ze die jaten ga ik er achteraan, want die is echt herkenbaar. maar je kunt met watervaste stift je naam er op zetten en bij dekens kan dat op het plaatje waar de maat op staat

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:25

Ik heb op al mijn spullen blingbling zitten, of een naam of herkenbaar iets.. ik ben de enige die van blingbling houd dus als er dan iets weg is valt het zeker wel op

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:32

Spullen hebben die niemand anders heeft of zou willen hebben, bijvoorbeeld knal roze. :D
Werkt best goed.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:33

ik heb op het halster dat aan de stal hangt mijn pony z'n naam staan, omdat ik er inmiddels al 2 kwijt ben :\

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:34

bij ons word er niet gestolen, we zijn een kleine stal met leuke mensen. Maar als ik op een grotere stal zou staan ging ik mijn spullen denk ik wel merken.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:35

Wellicht slotje op je (poets)kist?? En bij dekjes gewoon in de binnenkant met watervaste stift, dekens kun je dat evt op een buiksingel schrijft

martine2610

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:39

ik heb aan diverse dingen naamlabeltjes gehangen, (die je ook wel eens aan een sleutel hangt.) Verder idd met een watervaste stift mijn naam op spullen gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:40

Bij ons werden spullen gebruikt, dus heb zo veel mogelijk in 2 poetskisten gepropt, slotjes erop,
Dekjes in zo'n plastic bak, slotje erop,

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:46

Ik heb dingen als stick en zweep destijds gemerkt met stukje gekleurt tape ivm 3 of 4 (bijna) dezelfde exemplaren op stal, dan wist ik tenminste welke van mij was. Ik ben 1 hoevenkrabber kwijt geraakt, maar die trapte pony uit mijn handen (kon toen moeilijk achtervoetjes geven) en ik kon die toen niet meer terugvinden. Dus meer eigen onhandigheid en het merken was handiger wegens meerdere exemplaren dan diefstal.