Ervaringen met dit kinderzadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Ervaringen met dit kinderzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 15:45

Op zoek naar een goed maar niet de duur kinderzadel voor jongste en haar pony kwam ik deze tegen:

http://www.equimatch.nl/zadels-toebehoren/veelzijdigheidszadels/hi-lite-bambino-kinderzadel-zwart-14/

Iemand hier ervaringen mee?
Gaat om een smalle C-pony, weinig schouder, zadels schuiven makkelijk naar voren, dus gebruik nu een curved singel om de BF Stella op zijn plek te houden.
Dochter is bijna 7, 117 cm groot en 20 kilo dus die past maqkkelijk in dit zadel,

(de Stella is wellicht nu nog wat te groot dus ben op zoek naar een goed maar betaalbaar oefenzadeltje. Als ik NOG een zadel erbij moet kopen krijgt manlief een rolberoerte)

myhorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:58

Ik heb ook zn zadeltje voor mijn schet en vind het een ideaal ding ook omdat mijn schet veel bokt is het afentoe toch wel handig zn handgreepje vooral bij kleinere kinderen is het handig ik denk dat het zadeltje wel past en het weegt niks

Mvg madeleine

xCODA

Re: Ervaringen met dit kinderzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:23

Zo'n zadeltjes hadden ze op stal. Erg fijn en je zit er heel stevig in. Het is het proberen waard! :j

fibitje

Re: Ervaringen met dit kinderzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:23

Wij hadden deze ook vroeger op onze pony, ook enkel positieve ervaringen mee. Zit je heel stevig in.