Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kan ik geloven, ik vind het echt een geweldig zadel. Mijn paardje is al niet van de gewilligste maar met deze zadel hebben we met gemak onze eerste 1.15 oxer gesprongen. Je kunt wel verbrijpen dat dat een mens vertrouwen geeft
yasmin1 schreef:Tolga is meer richting Bruno Delgrange en Devoucoux. Het leer is veel zachter n van enorm goede kwaliteit, maar je betaald volgens mij ook wel een stuk meer.
ik weet niet wat er in Nederland voor gegeven word, maar die van mij heb ik 3de hands gekocht voor 600 en nieuwprijs was hij 1600 euro. Echt gestoord als je naar de qualiteit kijkt als je het mij vraagt, maar misschien omdat het een opkomend merk is dat zijn naam nog moet maken. lilly_s18 schreef:yasmin1 schreef:Tolga is meer richting Bruno Delgrange en Devoucoux. Het leer is veel zachter n van enorm goede kwaliteit, maar je betaald volgens mij ook wel een stuk meer.
Nee hoorik weet niet wat er in Nederland voor gegeven word, maar die van mij heb ik 3de hands gekocht voor 600 en nieuwprijs was hij 1600 euro. Echt gestoord als je naar de qualiteit kijkt als je het mij vraagt, maar misschien omdat het een opkomend merk is dat zijn naam nog moet maken.