Waar bitten uitproberen? + Uitrijdeken 165 / M ? wel of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Waar bitten uitproberen? + Uitrijdeken 165 / M ? wel of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 18:55

Hallo,

Ik wil graag wat andere bitten uitproberen.
En tja myler bitten zijn al gauw 100 nog wat euro ,dus wil ik graag eerst wat bitten uitproberen.
Maar hoe ?

Ik ben opzoek naar een uitrijdeken (zie gezocht toppic! zoek nogsteeds!)
maat 165 ,maar bij uitrijdekens staan de maten vaak in Small,Medium,Large etc.

Dus.. met andere woorden welke maat moet ik zoeken?

Groetjes Elin

furyke

Re: Waar bitten uitproberen? + Uitrijdeken 165 / M ? wel of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:32

Ff een stipje, heb ook 165 nodig, maar vraag me ook telkens af wat dat nou is S of M.
L zal t zeker niet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:35

Ik weet niet waar je woont, maar in Castricum zit De oude woonstal waar ze bitten verhuren. Ik weet alleen niet of dat mylers zijn. Weet sowieso dat ze K&K bitten verhuren.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:45

bij de bucas is small maat 175 (125 ruglengte)
medium 185 (135 ruglengte)
large 195 (145 ruglengte)

anders even na laten meten?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:42

Paul Versluis is tandarts en komt aan huis voor bit advies. Hij kijkt naar de mond van het paard en hoe jullie rijden. Hij verkoopt allerlei merken maar als hij iets niet verkoopt wat beter bij jullie past zegt hij dat ook. Ik heb mijn bit uiteindelijk bij divoza gekocht omdat hij zei dat er een actie was ;)
Hij heeft onder andere myler, k&k, trust maar ook HH enz. Volgens mij kun je bij Divoza ook K&K en myler testen.

Eb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:47

Hoi
In Ospel (M-Limburg) mag je ook K&K lenen/huren. De Peelviervoeter. Zullen ook wel versturen maar dan wordt het geheel wel weer duur. Weet iemand of er een overzicht is van die zg 'K&K-centra'. Ik zie hier op BOKT nl. e.e.a. Ik wist dit niet. Ik heb mijn Dynamic bij de Hypo-keten gekocht. Had ik maar van te voren geweten dat er verkooppunten zijn waar je mag uitprberen. Ze heeft normaal 13.5 cm maar deze lijkt te groot (vlgs instructrice lijkt dat ivm model). Om nu maar even een andere erbij te kopen, ...da's te duur. Ik zocht dus idd een 12.5 te leen. Of misschien bustrensversie. Zijn er bokkers waarbij die Dynamic ook te groot lijkt? Ik zie ze nl vaak aangeboden in 13.5 ivm te groot (hmm is natuurlijk errug of-topic)

merell12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:52

Mijn vriendin is laatst ook naar de winkel gegaan voor een nieuw bit en die mocht hem gewoon uitproberen was ie niet goed mocht ze hem terug brengen...