ik wil ze graag in het blauw bestellen:) ik wou eigenlijk die van proff. choice, maar die zijn zoo duurO.o en nu voor een setje betaal je maar 50euro:O
had ooit kieffers met memory foam, vind ik niet zo fijn:P werden wat warm..
Romee_Sifra
Geplaatst: 04-12-11 19:59
ik wil ze ook lees mee!
Joanne1987
Geplaatst: 04-12-11 19:59
moet ik wel rekening mee houden dan... saterday heeft namelijk 2 jaar geleden een pees blessure gehad...
Alnieno
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-11 20:00
kan misschien ook door het merk komen hoor, maar met foam zijn over het algemeen wat dikker;) die van ej zijn van neopreen, weet iemand waar andere van zijn gemaakt?? *edit: ook van neopreen dus..proff. choice, hh, kieffer, eskadron..bijna alle dus..waar zit dat grote prijsverschil dan in??
Laatst bijgewerkt door Alnieno op 04-12-11 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga ze toch maar bestellen.. erg aantrekkelijk! daarbij gebruik ik ze het 1e jaar toch niet intensief, mijn paardje is nog vrij jong. Kan altijd nog duurdere halen!
lisaislisa
Geplaatst: 04-12-11 20:53
Joanne1987 schreef:
dat is de achterkant begreep ik... maar ik bedoelde, je vind de omtrek iets te krap mbt de maat, geldt dat voor de lengte ook?
dat weet ik niet Vond het voor een paard met brede benen gewoon niet pasen ..
heb een halfinger (modern type) met smalle beentjes, zijn stokmaat is ongeveer 148 cm. welke maat zouden jullie kiezen? voor small achter middel? of maatje groter?
heb even gemeten, 30 cm aan de voorbenen wordt te lang.. echt mini beentjes! ds ga toch voor small en middel:) met bellboots maat middel! hopen dat het past:x
pff wat een ondingen zeg!! veeel te smal, fout gefabriceerd (meer als peesbeschermers??:S) en ook matchen de bellboots en de beschermers niet, terwijl de kleuren allebij mid blue heten.. even doorsparen dus, PC's zijn zoveel beter!! die van EJ gaan op retour!