Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aan bitloos rijden is niets anders als rijden met bit.
Heleennn schreef:Somebitch schreef:Gewoon lekker normaal blijven rijden zoals je nu ook doet.Aan bitloos rijden is niets anders als rijden met bit.
Je kan een sidepull proberen.
Toen ik arabesk haar profiel zag, moest ik anders toch wel even slikken...

Somebitch schreef:Nu snap ik je even niet hoor, je stuurt je remt en je gaat vooruit op de zelfde manier als dat je met bit doet. Dat zeg ik. Ik zeg niet dat je met bit moet blijven rijden? Dat moet je zelf weten.
Heleennn schreef:Somebitch schreef:Nu snap ik je even niet hoor, je stuurt je remt en je gaat vooruit op de zelfde manier als dat je met bit doet. Dat zeg ik. Ik zeg niet dat je met bit moet blijven rijden? Dat moet je zelf weten.
ow sorry ik begreep je verkeerd denk ik. ik dacht dat je bedoelde dat ik gewoon met bit moest blijven rijden...
. minikatje schreef:Ik zie dat scherpe zelf niet zo. Okee, je kunt er scherp mee inwerken, maar het grootste deel van de tijd hangt het gewoon losjes om het hoofd.touwhalster is wel gelijk heel scherp.
Poiuytrewq schreef:zolang jij op een normale manier met een bit rijdt is er niets mis met een bit.
als je er van overtuigt bent dat je je paard pijn doet met een bit moet je al helemaal niet op een paard stappen of héél goed les nemen

Citaat:En met bitloos kan je ook schade toerichten..
Daarbij is het ook geen reden om niet bitloos te rijden.