haai, ik heb een shetlander, en hij is bijna 2,5 en als ie 4 is wil ik hem gaan beleren maar ik wil wel alvast kijken wat voor zadel ik over een poosje het beste kan nemen, zelf dacht ik aan boomloos omdat ie ook nog spieren enzo kan krijgen en nog in breedte en hoogte kan groeien, maar geen pinnokio zadel, ik denk dat mijn kont dat niet red haha, zijn stokmaat is nu 1.20 en zijn rug lengte is rond de 50 cm en het is een breed gebouwd type, dus wie weet wat voor zadel van goede kwaliteit is en rond de 200/300 euro is, liefst niet duurder xxx Amigo20
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
oke, en kan je die aanpassen aan de bouw van de pony voor als ie meer bespiering krijgt of wat dan ook. zelf zat ik er aan te denken om bij interhippique een zadel te laten passen dat verstelbaar is \heeft iemand ervaringen daarmee dat je bvb het goede advies en zadel van hun hebt gekregen
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
daarbij zou ik even wachten met je gedachtes op een zadel te richten aangezien de pony nog niet uitgegroeid is.. pas als de pony uitgegroeid is zou ik een zadelmaker vragen om te komen kijken..wij kunnen je daar niet bij helpen!
haha jah, hij is echt 1.20, maar er staat ook dat ik over een poosje een zadel wil kopen, zelf weet ik wel dat nog lang doorgroeit maar heeft interhippique goede boomloze zadels? of heeft niemand daar ervaring mee