Voor mn pony ben ik op zoek naar een nieuwe zweetdeken met hals. Maar wat is nu fijn? De hals is half geschoren en de rest helemaal. (ziet er niet uit, maar goed).
Mij lijkt de fleece deken van br wel fijn, deze is 380 grams. Maar de HH teddy lijkt me ook wel wat, ondanks de halve hals. En wat is beter voor op de trailer met dit koude weer?
Ik heb een maat 165 nodig, dus tips zijn ook welkom.
Ik vind een wollen zweetdeken met hals het fijnst. Die neemt veel vocht op en is meestal lekker dik voor met koud weer. Nadeel is wel dat wollen dekens meestal duurder zijn dan fleecedekens maar wollen dekens gaan wel lang mee. Succes met zoeken
Tja ik vind die van EJ huismerk erg fijn, geen dure deken, en dik genoeg. Zeker niks dunner dan de BR en wel de helft van de prijs Zal zo even een linkje opzoeken.
Ja die had ik idd al gezien. Ben laatst bij de ej geweest en had daar een zweetdeken in handen, ook van t eigen merk en die vond ik maar niks. Voelde niet fijn en schat dat dit hetzelfde materiaal is
Ik heb pas een hals zweetdeken gevonden van Eskadron, echt een fijne deken.
Faya__
Geplaatst: 08-12-11 18:15
furyke schreef:
Ja die had ik idd al gezien. Ben laatst bij de ej geweest en had daar een zweetdeken in handen, ook van t eigen merk en die vond ik maar niks. Voelde niet fijn en schat dat dit hetzelfde materiaal is
Oke, geen idee, nooit gevoeld, ik vind hem wel heel erg fijn
furyke
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-11 19:33
Ipsilonka schreef:
Ik heb pas een hals zweetdeken gevonden van Eskadron, echt een fijne deken.
Ooh echt, welke is dat dan? Heb je misschien een link?