Door dat ik het zadel wat ik nu heb niet helemaal lekker vind zitten en niet helemaal lekker licht op me paard. Ben ik opzoek gegaan naar een andere zadel. Ik rijd endurance, veder voor de soepelheid wat dressuur werk. Mijn leek de Trekker true talent een ideaal zadel. Door de bewegingsvrijheid van het zadel en het kunnen aanpassen op bijna elk paard. Nou ben ik niet zo van de boomloos, maar zit zadel is volgens mij meer de iets tussen in? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Ervaring met de true talent heb ik niet, wel heb ik een trekker pro classic, en ik ben er echt onverdeeld positief over. Goede drukverdeling, (hele mooie zweetplekken) Handig en eenvoudig verstelbaar, en een mooie kwaliteit leer.
Is de true talent nog nergens verkrijgbaar als testzadel?
Ik heb geen trekker, maar een startrekk. Heb wel de trekker geprobeert, maar deze voldeed niet aan mijn wensen. Hij was me veelste wiebelig, dat is de startrekk niet, maar er ziet dan ook een groot prijs verschil in.
Ik zou in der daad een testzadel proberen en gewoon proberen..
Silence
Geplaatst: 30-11-11 11:15
Ik heb niet de true talent, maar wel de pro endurance. En daar ben ik heel erg positief over Goed aan te passen aan zowel paard als jezelf.