Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We rijden nu een dik jaar bitloos, en als ik het bit erin hang is ze veel tegendraadser.
Ze vind het werk gewoon erg leuk wat we samen doen. De positive associatie is dus groter dan het rechtricht werk. Pluttersput schreef:Mijnes loopt zonder bit ook absoluut fijnerWe rijden nu een dik jaar bitloos, en als ik het bit erin hang is ze veel tegendraadser.
Ik had hetzelfde als jij: wat áls ze gaat.. Maar met mijn touwhalster is ze veel sneller terug met haar gedachtes bij mij dan wanneer het bit erin hangt. Dus als jij vertrouwen genoeg hebt, zou ik het met kaptoom proberen
Ik raak het hele ding praktisch niet aan, hoef alleen de teugels op te pakken (die hangen altijd los), en ze reageert al
dan is hij idd niet scherp.
.

Yamcha schreef:Mijne gaat ook op een bilhulp achteruit
Maar daar is nooit dreiging van het bit aan vooraf gegaan.
Pluttersput schreef:Mijnes loopt zonder bit ook absoluut fijnerWe rijden nu een dik jaar bitloos, en als ik het bit erin hang is ze veel tegendraadser.
Ik had hetzelfde als jij: wat áls ze gaat.. Maar met mijn touwhalster is ze veel sneller terug met haar gedachtes bij mij dan wanneer het bit erin hangt. Dus als jij vertrouwen genoeg hebt, zou ik het met kaptoom proberen