Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dropje2 schreef:Kan allebei hoor Marloes, alleen is volgens mij een veelzijdigheidszadel het meest voorkomende
het enigste wat goed onder een echt hunterpad ligt is een springzadel. De meeste VZ's hebben een te lang zweetblad en die steekt dan onder het pad uit. Ik heb al verschillende VZ's onder een echt hunterpad geprobeert, allemaal steken ze er onderweg (en dat waren verschillende merken). Daarom heb ik ook zelf een hunterpad gemaakt, mijn VZ (een Kieffer Garmisch) is ook te lang in de zweetbladen. rina schreef:dropje2 schreef:Kan allebei hoor Marloes, alleen is volgens mij een veelzijdigheidszadel het meest voorkomende
het enigste wat goed onder een echt hunterpad ligt is een springzadel. De meeste VZ's hebben een te lang zweetblad en die steekt dan onder het pad uit. Ik heb al verschillende VZ's onder een echt hunterpad geprobeert, allemaal steken ze er onderweg (en dat waren verschillende merken). Daarom heb ik ook zelf een hunterpad gemaakt, mijn VZ (een Kieffer Garmisch) is ook te lang in de zweetbladen.
geintje.