Ik open dit topic maar ik ben eigenlijk bang dat er weinig mensen zijn die me een antwoord kunnen geven..
Maar ik probeer het tóch!!
Toen ik mijn paard ben gaan inrijden, liep ik tegen een leuk en zeer net, JC zadel aan, type Quantum.
Mijn paard liep er super onder en ik zat er super in. Heb zelden een zadel gehad waar ik zo tevreden over was.
Helaas groeide mijn paard er in een mum van tijd uit en omdat er een houten boom in zat, kon ik niks anders dan dit zadel te verkopen.
Ben hard op zoek geweest naar hetzelfde zadel.. Maar helaas tevergeefs.. Ik kan hem werkelijk nergens vinden.. Heb heel google afgestruint en ik kom alleen uit op de JC website.. Daar staat hij wel in ''Catalog'' maar helaas zonder verdere informatie. Ik heb ze al gemaild maar heb nog geen antwoord ontvangen. Ben bang dat ze hem misschien niet meer maken..
Maar ik dacht... misschien zoek ik wel niet goed en zijn er bokkers die weten over welk zadel het gaat of dat hij misschien onder een andere naam verder gaat? Dat hoor je ook nog wel eens..
Iemand??

Wat mis ik hem toch!!
Rij nu op een Kentaur medea II maar ik kan daar gewoon geen nette houding in vinden met mijn dikke korte bovenbeentjes!!
maar heb m gelukkig weer terug.