Leuk halster?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NastassjaR

Leuk halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 14:02

Hee!

Ik heb een nieuw halster nodig, omdat het paard schuurplekken krijgt op zijn hoofd als hij geschoren is..
Dus ben ik opzoek naar een halster met schapenwol of met iets zacht onder het halster.
Welke merken hebben zo'n halster?

groetjes :)

cke

Re: Leuk halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:08

heb je niet een ruitersport zaak in de buurt? die willen die halsters ook nog wel eens hebben. verder denk ik dat alle merken hier wel iets van hebben, ben je opzoek naar een speciaal merk?

Juulhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:09

Kavalkade heeft halsters met bint en BR ook geloof ik ;)

NastassjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 14:25

cke schreef:
heb je niet een ruitersport zaak in de buurt? die willen die halsters ook nog wel eens hebben. verder denk ik dat alle merken hier wel iets van hebben, ben je opzoek naar een speciaal merk?

Hee, ik heb een halster op t oog namelijk die van Schockemoehle Melbourne zwart..
Nu moet ik wel eerst naar een winkel zoeken die deze halsters verkopen.. Ik woon namelijk in België he :)
gr.

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:29

misschien kun je er beter een op internet kopen
als je even goed zoekt hoef je soms niet eens verzendkosten te betalen

cke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:02

NastassjaR schreef:
cke schreef:

Hee, ik heb een halster op t oog namelijk die van Schockemoehle Melbourne zwart..
Nu moet ik wel eerst naar een winkel zoeken die deze halsters verkopen.. Ik woon namelijk in België he :)
gr.

haha dat had ik niet gezien. misschien bokt of marktplaats?

RianneWieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:49

Je kan het beste op internet zoeken,
Kan je altijd terugsturen, en als je goed zoekt hoef je idd geen verzendkosten te betalen.
Suc6

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:44

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 09:25

Ik vind de halster van BR erg fijn, zacht onderlegt en het ziet er leuk uit. Bont kun je inderdaad ook los kopen en zelf vastmaken aan de halster. Ook kun je zelf een halster laten maken waar bont omheen zit, op EA-Commercieel werd dat een keer aangeboden.