Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. .Doe ze maar eens bij de benen om en haal ze er met 5 minuten weer af. Dan zijn de pezen gloeiend...
.. Als je ze er met uitstappen afhaalt kunnen de benen nog even afkoelen en kan de doorbloeding nog even zijn best doen.. Obelix_Luna schreef:Hadden we laatst met school over geloof dat vooral die kunstoffen erg slecht zijn en,dat boven een temperatuur van 40 graden de peed begint af te brokkelen o.i.d.
Rijerijerije schreef:Kijk hier maar eens tussen: http://bokt.nl/forums/search.php?keywor ... mit=Zoeken
ShauniBef schreef:Fleece bandages moet je inderdaad niet doen. Daar ben ik geen voorstander van. .Doe ze maar eens bij de benen om en haal ze er met 5 minuten weer af. Dan zijn de pezen gloeiend...
Peesbescherming is zo erg nog niet.. Als je ze er met uitstappen afhaalt kunnen de benen nog even afkoelen en kan de doorbloeding nog even zijn best doen..
Nies_ schreef:ShauniBef schreef:Fleece bandages moet je inderdaad niet doen. Daar ben ik geen voorstander van. .Doe ze maar eens bij de benen om en haal ze er met 5 minuten weer af. Dan zijn de pezen gloeiend...
Peesbescherming is zo erg nog niet.. Als je ze er met uitstappen afhaalt kunnen de benen nog even afkoelen en kan de doorbloeding nog even zijn best doen..
Onzin. Als ik met fleecebandages heb gereden zijn de benen nauwelijks warmer/net zo warm als wanneer ik zonder heb gereden.
Vind het altijd apart dat degene die 'tegen' zijn nauwelijks praktijk ervaring hebben en maar komen met waterverf onderzoekjes.
Verder ga ik er niets over zeggen, er zijn al meer dan voldoende topics op bokt over dit onderwerp waar loze argumenten over en weer gesmeten worden, laten we het erop houden dat alles zo zijn voor- en nadelen heeft.