ik zou graag een zadel op maat laten maken voor mij en mijn paard. Ik had al volgende merken gekregen van een bevriende kennis : Childeric, Tolga, Devaucoix, Buttet & Anteres. Nu vraag ik mij af welk zadel jullie aangemeten kregen, hoeveel je daar ongeveer voor betaald hebt en als dat écht een enorm verschil uitmaakt. Jullie ervaringen dus.
Ben je van Belgie? Ik ken namelijk geen van deze namen. In Nederland kennen we qua op maat gemaakte Daaleman en Hulsebos. Daaleman maakt enorm degelijke zadels, maar heeft het zadel voor mijn paard te lang gemaakt. Met Hulsebos heb ik geen ervaring.
Inderdaad ik ben van Belgie, meeste van deze zadels zijn frans. Vooral de Childeric werd mij aanbevolen, maar ik had voordien ook nog niet van deze zadels gehoord. Arno brandt ben ik inderdaad nog tegengekomen bij de zoekfunctie hier, met goede resultaten, maar zou graag wat ervaringen horen in eht algemeen van aangemeten zadels en vooral van deze merken (andere merken en ervaringen zijn ook welkom natuurlijk).
Debola_89
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 21:54
Ik heb ons een Childeric zadel laten aanmeten! Super service, heel vriendelijk, en we hebben er héééél véééél kunnen passen en dan was nog alles aan te passen naar wens.