Ze draagt nu het tuigje van mijn hengstje. Het hengstje is een flink stuk groter maar veel ranker dus het singeltje past ze wel prima maar de rest valt naar mijn mening net wat te ruim in de kortste gaatjes. Ik kan opzich wel gaatjes bijmaken, maar ik wil ook gewoon een nieuw eigen tuigje voor haar. Dit tuigje is al een maat mini shetlander maar valt volgens mij wel ietsje groter.
Ik zoek dus een tuigje wat echt geschikt is voor de kleinere mini's.
Ik wil voor haar een bruin tuigje en liefst de donkerdere tint bruin, notenbruik denk ik dan aan
.Ik had al gezien dat de ideal tuigen er zijn in een mini shetlander maat, maar las ook dat ideal wat groter valt? Klopt dit?
Op de site van zilco las ik dat er eind 2011 een mini tuigje gaat komen, ik ben daar natuurlijk erg benieuwd naar! Omdat er nog geen verder nieuws staat neem ik aan dat die nog niet uit zijn? En ik hoop dat die er ook in bruin te krijgen zijn dan...
Op de duitse site van mlessing.de zag ik ook bruine tuigjes in mini maat, is iemand bekend met hoe die maat valt?
Heeft iemand nog advies voor goede kwaliteit tuigjes voor de echte mini's? Liefst bruin dus...
Ook zoek ik een mooi fijn menhoofdstel, in het bruin uiteraard
, zonder oogkleppen, ook in minimini maat, want ze heeft echt een heel erg klein hoofdje en maatje mini shet is vaak nog steeds te groot...Als iemand wat weet hoor ik het graag