Arno Brandt of Ninon Schutte?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horseware

Arno Brandt of Ninon Schutte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 00:22

Ik ben door omstandigheden met veel spoed op zoek naar een nieuw zadel dat speciaal op maat gemaakt wordt voor mijn paard en mij.

Na veel inlezen ben ik al zover dat ik wil kiezen tussen ofwel Arno Brandt, ofwel Ninon Schutte.
Erg belangrijk is - naast uiteraard dat de persoon in kwestie kundig is en mij aan een goed passend, fijn zittend zadel kan helpen - dat er op korte termijn een afspraak gemaakt kan worden en er een tijdelijk leenzadel ter beschikking is.

Met wie hebben jullie de beste ervaring?

hartjeulja

Re: Arno Brandt of Ninon Schutte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:10

Ninon Schutte ben ik niet zo weg van, ze heeft mij 3x voor de gek gehouden dat het zadel goed lag. Het bleek dus helemaal niet goed te liggen en mijn paard stond daarna met rugproblemen..

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:13

Ik had een Arno op mn oude vzpaard liggen.

Super service.
We hadden in het begin een kieffer dacht ik, maar de baas wilde een nieuw zadel.
Arno kwam zeer snel kijken, dezelfde week, nam de Kieffer in, we kregen een leenzadel en hij nam het 'nieuwe' zadel mee om in orde maken.
Een weekje later heeft hij het ter plekke op gevuld met continue passen tussendoor...

Ik was tevreden, de baas ook.

saviro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:40

Ik heb geen ervaring met Arno Brandt, maar Ninon Schutte kan ik je van harte aanbevelen. Hele goede service en zeer deskundig is mijn ervaring.