Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elan_GV schreef:Een paar rollen zo breed mogelijke tape bij de action scoren en dan steeds een strook, er op plakken en er af trekken tot de strook helemaal vol zit en dan pak je een nieuwe strook plakband.
Dan heb je echt het meeste er zo af.
Maar je bent er wel een dagje zoet mee!
BailyKarlos schreef:Zo wat een tips! Bedankt!
Ik was vergeten te vertellen dat die haartjes al echt in de deken zitten.
ook nog laten wassen ivm schimmels enzo 

Sky_As schreef:ehm, voor 10 euro bij ooteman een nieuwe deken bestellenhahah scheelt een hoop moeite!

.
._Jessie schreef:misschien een hele rare tip en mensen zullen me voor gek verklaren maar een staalborstel.
Ik had laatste een bucas deken gekocht en die haren zaten volledig in de stof dus met een kleding roller er niet uit te halen.
Ik heb de deken eerst buiten uitgeklopt en toen ben ik zachtjes met de staalborstel over de vlakken gegaan waar de haren zitten. Dit ging echt super goed. Toen de ergste haren er uit waren heb ik hem nog eens geklopt, stofgezogen en toen pas met kleding borstel gedaan en ja haar vrijook nog laten wassen ivm schimmels enzo
Elan_GV schreef:Een paar rollen zo breed mogelijke tape bij de action scoren en dan steeds een strook, er op plakken en er af trekken tot de strook helemaal vol zit en dan pak je een nieuwe strook plakband.
Dan heb je echt het meeste er zo af.
o0melis0o schreef:Sky_As schreef:ehm, voor 10 euro bij ooteman een nieuwe deken bestellenhahah scheelt een hoop moeite!
beetje zonde geld
Vind ik zelf dan.. tzijn maar haren die eruit moeten.
Misschien geen leuk en snel werkje, maar om daarvoor een nieuwe deken aan te schaffen.. nee zou ik zelf niet doen.
Al geef ik graag geld uit aant paardje , daar niet van hihi.
Rubber borstel al veel goede verhalen over gehoord en gebruik t zelf altijd bij de dekjes en werkt prima!