Zadel vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loes2009

Zadel vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 11:06

Ik heb nu een veelzijdigheidszadel op mijn fries x haflinger. Die ligt niet geweldig, en ik kan er ook niet fijn op zitten. Krijg telkens ontzettende last van mijn rug na aan uurtje rijden.
Ik weet alleen niet wat voor zadel het meest geschikt zou zijn voor ons.
Ik heb een keer per week springles, en verder rijd ik voornamelijk recreatief, buitenritjes.
Naar wat voor soort zadel zou kunnen gaan kijken ?

Angela

Re: Zadel vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:11

Gezien je springles en het buitenrijden zeg ik toch: een vzh zadel. Nu is het ene zadel het andere niet, dus omdat het ene niet lekker zit, wilt niet zeggen dat een ander vzh zadel ook niet lekker zit.

kim_bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:12

Ik zou een zadelmaker laten komen. Zo kun je meerdere verschillende zadels uitproberen en kun je er zeker van zijn dat het jou en het paard goed past.

Evadi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:19

Idd een zadelmaker laten komen die veel verschillende merken en types aan kan bieden. Ook voor jou is er een zadel :j

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:25

Evadi schreef:
Idd een zadelmaker laten komen die veel verschillende merken en types aan kan bieden. Ook voor jou is er een zadel :j

Ook ik ga hier helemaal in mee. Ik zou wel gaan voor een VZH zadel, gezien je ook springles hebt. Succes met je zoektocht!

Loes2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 19:29

Thanks!
Weet iemand een goede zadelmaker met verschillende zadels in de buurt van Elst gld??