Mijn Ghost zadel gaf helaas drukplekken na een vrij zware trektocht dus ik heb die in de verkoop staan en ben rustig aan rond aan het kijken voor iets nieuws. Boomloos ben ik in principe wel tevreden mee dus daar wil ik bij blijven. Een Barefoot kan ik op mijn paardje gebruiken en heb ik hier ook liggen maar ook hiervan krijgt ze drukplekken als het te intensief gebruikt wordt en deze gebruik ik dan ook niet meer.
Nu ben ik dus op zoek naar iets 'stevigers' en kwam eigenlijk uit bij de Startrekk, hier heb ik een paar jaar geleden ook op een keer op gereden en vond dit een erg fijn zadel. Maar ik wil graag weten, hoe is dit zadel in het gebruik? Hoe is het in de drukverdeling, ook op langere ritten?
En ik werd pas gewezen op het merk Trekker, het lijkt mij een beetje vergelijkbaar met de Startrekk, kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn? Wat zijn de voor en nadelen van beide zadel?
Ik hoor het erg graag
Maar dat moet het probleem niet zijn denk ik?
Die zat op dat moment ook in ons boomloze topic, dus dat was makkelijk. Het argument dat het geen drukplekken waren was ook omdat er geen rommelige haren waren, alleen droge plekken. Ik heb er foto's van, maar ik kan ze nu even niet aan. Zodra ik erbij kan laat ik ze wel zien
Maar heb met mijn Startrekk idd geen droge plekken meer gehad.