EJ en Divoza hebben nu ook lakhoofdstellen in hun collectie.En ik dacht dat daar ook wel bruin tussen zat.
Die van hooks heb ik gehad en weer verkocht. Was niet wat ik zocht. De andere van hooks is rondgenaaid.
Ik heb de Rossner van Divoza, helemmal zwart met koperen sluitingen en bruine frontriem en bruine lak neusriem
Lynn_x schreef:Ik heb een Br hoofdstel met lak, ik weet alleen niet of die in bruin is ik zal ff zoekenBR is alleen zwart en tobacco.
moet het een speciaal hoofdstel zijn? zag gisteren bij drune eentje hangen. volgens mij een jk ???? ook bruin met lak neusriem.en hier komen ze ook in het bruin niet rondgenaaid meen ik.http://hypostore.nl/paard/hoofdstellen/ ... ellen.html
smallie schreef:Ik heb de Rossner van Divoza, helemmal zwart met koperen sluitingen en bruine frontriem en bruine lak neusriemDat is toch geen bruin hoofdstel?
Avrille schreef:Ik heb een jc lak hoofdstel is dit wat je zoekt?Dat zou zomaar eens wat kunnen zijn. Waar verkopen ze deze?
deze had drune hangen, en je kunt ze ook gewoon op internet bestellen. ik heb hem in het zwart hangen, fijn ding hoor!